آیفون و اپل

دنیای بزرگ شرکت اپل

آیفون و اپل

دنیای بزرگ شرکت اپل

دنیای بزرگ شرکت اپل

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

سوال های امنیتی یا Security Questions

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵ ب.ظ


#آموزش_اختصاصی 



🌀 دوستانی که پاسخ سوال های امنیتی یا Security Questions اپل ایدی شان را ندارند ، سریعا اقدام به Sign Out کردن اپل ایدی بپردازند . روزانه تعداد بی شماری از دوستان به علت استفاده از اپل ایدی نامعتبر ضرر و زیان بزرگی را میبینند . 



⛔️ چه اپل ایدی هایی نامعتبر هستند  :



1️⃣ اپل ایدی هایی که فاقد سوال های امنیتی میباشند .


2️⃣ تعدادی از اپل ایدی های کارتی که اکثر از کشور هند وارد میشوند و پس از مدتی ، به طور ناگهانی پسورد و پاسخ سوال های امنیتی تغییر پیدا میکند .


3️⃣ اپل ایدی هایی که سوال های امنیتی چاپ شده روی کارتشان با سوال های امنیتی که سایت اپل از ما میپرسد تناقض دارد .


🔺 در صورت فعال بودن سرویس ابری آیکلاد شما ، اگر پاسخ سوال های امنیتی را نداشته باشید یا آنها را فراموش کنید و اپل ایدی شما به دلایلی قفل شود یا سازنده ی اپل ایدی اقدام به تعویض پسورد و تعویض پاسخ سوال های امنیتی شما کند ، با مشکل بسیار بزرگی مواجه میشوید و شما دیگر نمیتوانید از سرویس آیکلاد اپل ایدیتان Sign Out کنید و این یعنی فاجعه ، در این شرایط اگر دیوایستان را ریستور یا اپدیت کنید هنگام بالا آمدن گوشی از شما پسورد آیکلاد را میخواد که شما در این مرحله به مشکل بر میخورید و نمیتوانید دیوایس تان را راه اندازی کنید .



🔴 راه کار های موجود برای پیشگیری :



1️⃣ هر نوع اپل ایدی که دارید ( چه کارتی چه ساخته شده توسط شخصی ) ، پسورد و پاسخ سوال های امنیتی را تعویض کنید و یک ایمیل ریکاوری برای اپل ایدیتان بگذارید . برای انجام این کار به مسیر زیر بروید : 


🔺Settings

🔺Profile ( بالای ستینگ )

🔺Password & Security


2️⃣ اگر اپل ایدی شما فاقد پاسخ سوال های امنیتی بود یا به معتبر بودن اپل ایدی شک دارید ، سریعا اقدام به تعویض اپل ایدی کنید 


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۶/۰۱
  • ۳۲۶ نمایش
  • mohsen ch

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی